mandag 12. oktober 2009

Brødrene Dal og Karl XIIs gamasjer



(Gaus skriver på pc'en)
Gaus: Kjære Vassdragsdirekterotet! Nei, det er direktoratet så klart. Hvor ble det av den korrekturlakken?
Roms (løser kryssord): Gaus! Operasjonslege på 8 bokstaver?
Gaus: Ehh (bruker korrekturlakken på pc'en) Hjernekirurg!
Roms: Ja! Hvordan skriver man det?
Gaus: Ehh Hjerne, Gjerne, slå det opp da vell! (Fortsetter å skrive)
Nei! Nå skrev jeg hjernedirektoratet!
Roms (går bort til bokylla og finner fram leksikon): Jeg finner ikke hjernekirurg jeg, det står ikke her
Gaus: Hva slo du opp på da?
Roms: G så klart.
Gaus: Jamen Roms da, hjerne skrives jo ikke med G, da blir det jo Gjerne kirurg da. Du må slo opp på J - Jernekirurg
Roms: Ja, så klart, så dum jeg er.

Merethe driver altså og ser på Brødrene Dal :D

3 kommentarer:

Aequitas sa...

Jeg stordigger det;D Brødrene Dahl = <3 Det er helt fantastisk hvordan de klarer å få ting som det der til å bli uhyre morsomt;D

-Aslaug

Ingrid sa...

haha, genialt! Den scenen e husker best fra den serien er når de har et kommunemøte og Trond Kirkevåg har noen laaange øyenbryn. haha

Anonym sa...

Det burde vært en "like" -kanpp her, som det er på facebook :P
hehe

Anette Hodnebrog liker dette :D